p6efxic293
(Account not Activated)


Registration Date: 04-20-2021
Date of Birth: January 1
Local Time: 03-28-2024 at 07:25 PM
Status:

p6efxic293's Forum Info
Joined: 04-20-2021
Last Visit: (Hidden)
Total Posts: 0 (0 posts per day | 0 percent of total posts)
(Find All Posts)
Total Threads: 0 (0 threads per day | 0 percent of total threads)
(Find All Threads)
Time Spent Online: (Hidden)
Members Referred: 0
  
Additional Info About p6efxic293
Bio: Ich heiße Horst. Ich interessiere mich auch für Spieleentwicklung. Die Beschäftigung damit erfüllt mich. Gerne spiele ich Flabiol. Klasse finde ich Killing Joke. Gute Bücher sind Deutschstunde und Die Entdeckung der Langsamkeit und Verfall einer Familie. Ich Arbeite als Innenarchitekt. Mein Hobby ist Gartenarbeit und Walking. https://www.bookmark-tango.win/computer-vorleseprogramm-um-texte-zu-vorlesen-lassen
Sex: Male